Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Να ξέρεις: Το σχολείο μας το Σεπτέμβρη θα το διευθύνει ο καλύτερος!

Μου το «κρέμασε» μήνυμα στο f/b συναδέλφισσα δασκάλα, για δημοσίευση:

«Διαβάζω καθημερινά κάποιους, Διευθυντές και συνδικαλιστές στην πλειοψηφία τους, να γράφουν ενάντια στην εκλογή Διευθυντών από το Σύλλογος Διδασκόντων, πιθανόν γιατί νοιώθουν πλέον σοβαρά οι καρέκλες τους να τρίζουν…

Ένα ερώτημα μου έρχεται στο μυαλό και θέλω να το κάνω στον κάθε Διευθυντή που αντιδρά: Καλά, εσύ φέτος έτρεξες και αξιολογήθηκες για να με αξιολογήσεις, γιατί άραγε να μην μπορώ κι εγώ να πω αν κάνεις για Διευθυντής;

Εσύ δε φοβήθηκες να με κρίνεις και φοβάσαι τώρα να σε κρίνω εγώ;

Έχω γνώμη.

Σε έζησα ένα χρόνο τώρα.

Ξέρω αν κάνεις ή όχι, για το τιμόνι του σχολείου.

Τι φοβάσαι και αντιδράς;

Ξέρεις καλά ότι μέλη στα συμβούλια επιλογής Διευθυντών, που σε έκαναν Διευθυντή, ήταν στην πλειοψηφία τους πρώην συνδικαλιστές…

Να ξαναπάμε πάλι εκεί;

Όχι.

Καλύτερα εγώ, ο απλός δάσκαλος τάξης που σε ξέρω, που σας ξέρω όλους στο σχολείο μου, να αποφασίσω ποιος είναι ο καταλληλότερος και όχι κάποιοι άλλοι…

Να ξέρεις: Το σχολείο μας το Σεπτέμβρη θα το διευθύνει ο καλύτερος!»

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: