Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Να σταματήσουν οι συνδικαλιστικές και πολιτικές διώξεις εκπαιδευτικών

clip_image001Το θέμα των αυξανόμενων περιστατικών συνδικαλιστικών και πολιτικών διώξεων εκπαιδευτικών με προσχηματικά και κατασκευασμένα κατηγορητήρια για δήθεν «ανάρμοστη συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας» έφεραν στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Γ. Αμανατίδης, Τ. Κουράκης, Τ. Βαμβακά, Έ. Γεωργοπούλου-Σαλτάρη, Π. Δριτσέλη, Κ. Ζαχαριάς, Μ. Κανελλοπούλου, Α. Καρά Γιουσούφ, Γ. Πάντζας και Θ. Πετράκος, με ερώτησή τους προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων και Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Αφορμή για την κατάθεση της ερώτησης στάθηκε η πειθαρχική δίωξη της εκπαιδευτικού Ελισάβετ Παπαδοπούλου, προέδρου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Μολάων «Γιάννης Ρίτσος» και αιρετής εκπροσώπου στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας. Όπως επισημαίνεται στο κείμενο της ερώτησης, πρόκειται για «κατασκευασμένο, εκδικητικό κατηγορητήριο από πλευράς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας, γιατί η εκπαιδευτικός στα πλαίσια της συνδικαλιστικής της δράσης, επέλεξε να καταγγείλει τις αυθαιρεσίες της διοίκησης και την αντιεκπαιδευτική πολιτική που διαλύει την εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο και όχι να συμβιβαστεί και να σιωπήσει. Η συγκεκριμένη δίωξη εντάσσεται στα πλαίσια τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών. Απώτερος στόχος είναι να καμφθεί το ελεύθερο φρόνημα των λειτουργών της εκπαίδευσης και να απαλειφτεί κάθε θύλακας αντίστασης στην διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και την υποβάθμιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης κατ’ επιταγή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που ασκούνται στους κρίσιμους τομείς του κοινωνικού κράτους».

Οι βουλευτές ζητούν την παύση της δίωξης της εκπαιδευτικού και καλούν τους συνερωτηθέντες Υπουργούς να λάβουν νομοθετικές πρωτοβουλίες, ώστε να σταματήσει η βιομηχανία διώξεων με προσχηματικές κατηγορίες, εις βάρος όσων εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων γενικότερα, αντιστέκονται στις κυβερνητικές πολιτικές και διοικητικές αυθαιρεσίες.

Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: