Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία του συναδέλφου Απόστολου Χατζηπαρασκευαϊδη για την αποβολή του από το ΚΣΕ Σύρου

Σας ενημερώνω ότι, ως εκπαιδευτικός, υπέβαλα ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (β΄επιπέδου) και επιλέχθηκα -κατόπιν κλήρωσης- να παρακολουθήσω το πρόγραμμα επιμόρφωσης που υλοποιεί το  Κ.Σ.Ε.  Σύρου, το οποίο στεγάζεται στο 1ο Λύκειο Σύρου.
Στις 13/12  επικοινώνησε μαζί μου  μέλος της γραμματείας του ΚΣΕ Σύρου , με πληροφόρησε ότι επιλέχθηκα  και με κάλεσε να προχωρήσω στην εγγραφή μου το απόγευμα της ίδιας μέρας, όπου ξεκίνησε και το πρόγραμμα της επιμόρφωσης.
 Κατά την εγγραφή μου στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, ως όφειλα ,κατέθεσα στο ΚΣΕ βεβαίωση υπογεγραμμένη από τη Δ/ντρια Α/θμιας Εκπ/σης Κυκλάδων , σχετικά με την άσκηση διδακτικού έργου κατά την περίοδο της επιμόρφωσης.
Παρακολούθησα ανελλιπώς το πρόγραμμα της επιμόρφωσης στις 13,15,19 Δεκεμβρίου, παρόλο που το ΚΣΕ δεν τήρησε  παρουσιολόγιο!
Σε αίτηση που υπέβαλα στο ΚΣΕ σχετικά με βεβαίωση εγγραφής μου και παρακολούθησης του προγράμματος, η συντονίστρια του ΚΣΕ και λυκειάρχης κ.Ε.Δράκου μου ανέφερε ότι το ΚΣΕ δε μπορεί να εκδώσει τέτοια βεβαίωση και δε μπορεί να πρωτοκολλήσει την αίτησή μου!
 Κατά την προσέλευσή μου στο πρόγραμμα την Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου, διαπιστώνω ότι υπάρχει στο χώρο της επιμόρφωσης τυπωμένο παρουσιολόγιο όπου όμως δια μαγείας δεν υφίσταται το όνομά μου! Ο επιμορφωτής  του ΚΣΕ μου ανακοινώνει ότι δε μπορώ πλέον να παρακολουθώ το πρόγραμμα, παρά μόνο ατύπως ως παρατηρητής!
Δεδομένων των παραπάνω εξελίξεων, διαμαρτύρομαι έντονα για την αυθαίρετη ,αναιτιολόγητη και νομικά ανυπόστατη αποβολή μου από το ΚΣΕ Σύρου, μιας και ενώ είχα κληρωθεί και εγγραφεί δεν θα έχω τη δυνατότητα επιμόρφωσης.
Όπως ίσως γνωρίζετε , το θέμα δεν είναι ατομικό αλλά αφορά δεκάδες συναδέλφους Υπευθύνους Καινοτόμων Δραστηριοτήτων, οι οποίοι, ενώ αποδεδειγμένα ασκούν διδακτικό έργο (πληρώντας το σχετικό όρο εγγραφής στο πρόγραμμα), προγράφονται με συνοπτικές διαδικασίες από το εν λόγω πρόγραμμα, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των συνδικαλιστικών μας φορέων.
(Δείτε τις ανακοινώσεις:
 α) της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-ΠΕΕΚΠΕ http://oikokyklades.blogspot.com/2010/12/blog-post_17.html
β)της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) http://www.alfavita.gr/artro.php?id=17827).
Δεδομένου ότι η αναιτιολόγητη αποβολή μου από το πρόγραμμα επιμόρφωσης με προσβάλλει ως εκπαιδευτικό και πολίτη, επιφυλάσσομαι για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματός μου κατά  των φορέων υλοποίησης του έργου και του ΚΣΕ Σύρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: