Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας




Ο Θεόδωρος Πούλιας, ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, με ανοικτή επιστολή, ζητά απαντήσεις από την υπουργό Παιδείας. Συγκεκριμένα αναφέρει:

Ως "καινοτόμος" εκπαιδευτικός, μετά 5 ΑΣΕΠ  και,  για 0,61 του βαθμού, μη διοριστέος σε αυτόν του 2007,  με μόρια από ωρομισθία το 2007,  από αναπλήρωση το 2009  και από ωρομισθία φέτος  (για την οποία ευχαριστώ τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, με τα τόσα "παράθυρα" που άνοιξαν για ν' "αερίζεται" η "αξιοκρατία"!),  απλήρωτος από τις αρχές Νοέμβρη  και "ματωμένος" οικονομικά για να διανύω τα 200 χιλιόμετρα τρις  ανά εβδομάδα και να  "τροφοδοτώ"  τ' όνειρο του αειμνήστου Τρικούπη (γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου),  απαιτώ από την Υπουργό Παιδείας,  μιας και γνωρίζει ν' ανταμείβει ημάς τους καινοτόμους:

- να πληρωθώ, επιτέλους, για τις υπηρεσίες μου ως ωρομίσθιος, και μάλιστα με τόκους υπερημερίας (όπως θα έπρεπε και ο ίδιος να πράξω, για κάθε καθυστερούμενη οφειλή μου σε τραπεζικό ίδρυμα ή στο κράτος)

- να μου ανακοινωθεί, επιτέλους, πότε και πως θα διοριστώ, κάτι που ως το Νοέμβρη γνώριζα, έκτοτε το αγνοώ, χωρίς δική μου υπαιτιότητα (η αμεσότητα στην ανακοίνωση θα επαναφέρει σ' εμένα, τη σύζυγο και τα δυο παιδιά μου, την ηρεμία που αναίτια, μήνες τώρα, στερούμαστε ή, έστω, θ' αναπροσαρμόσει τον προγραμματισμό μας)

- να συμπεριληφθώ σ' επόμενη εκδήλωση για "καινοτόμους και άριστους εκπαιδευτικούς", μιας και τον πρώτο χαρακτηρισμό ελπίζω να έπεισα πως πληρώ τις προϋποθέσεις να τον "γεύομαι" ...

Θεόδωρος Πούλιας,
ένας μη βραβευμένος, για την ώρα, καινοτόμος ωρομίσθιος της διπλανής τάξης, έστω μη ψηφιακής ...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: